Van harte welkom op de website van de parochie Baarlo.

Als kapelaan en namens het clusterbestuur van de parochie H. Petrus te Baarlo, wil ik u van harte begroeten op onze website.

U kunt op deze wijze op de hoogte worden gebracht van actuele - pastorale zaken, over de geschiedenis van onze kerk en vele dingen meer. Tevens verschillende verwijzingen als u verder wilt ingaan op het aangebodene via de bladwijzerbalk hierboven en voor landelijk of ander katholiek nieuws via de bovenste rode bladwijzerbalk. De website is natuurlijk nooit compleet, vandaar verzoeken wij u voor meer informatie, contact op te nemen met het parochiekantoor.

Een persoonlijke gesprek over zingeving, vragen met betrekking tot spiritualiteit of levensbeschouwing is tevens mogelijk via een telefonische afspraak of de mail.

Kerkdienst H. Mis elke zondag om 9.30 uur en donderdag om 9.00 uur, uitgezonderd als er een uitvaart is.

Het clusterbestuur.