Kleuterkerst

foto kleuterkerst 2015

Zoals velen al weten is het de laatste jaren een traditie geworden om op 24 december  het kerstspel op te voeren in onze parochiekerk.

De kleuterkerst is bedoeld voor de allerkleinsten onder ons, voor wie de gezinsviering nog te moeilijk en te lang is.  Deze kerstviering duurt ongeveer een half uur.

Het  kerstspel wordt gespeeld door jonge kinderen uit onze parochie die elk jaar zichzelf aanmelden of benaderd worden door leden uit de werkgroep.

Ook dit jaar hebben we alle rollen weer ingevuld, Het Kerstkindje, Jozef, Maria, engelen, herders, schapen, os, ezel en de herbergier. En niet te vergeten de drie koningen met hun kameel die van heel ver moeten komen om het Kerstkind te bewonderen.

Onze kleuterkerstkledinglijn is  geheel voltooid en hierop zijn we trots. Verder zijn er enkele kleine details te zien die nieuw zijn.

Bij aankomst buiten kunt u altijd genieten van muziek verzorgd door Klein Gelierd.

Voor de zang van  kerstliedjes wordt gezorgd. Na deze viering is er een kleine traktatie voor de kinderen aan de buitendeur. We maken er met zijn allen steeds weer een mooie kleuterkerst op 24 december om 17.00 uur in de parochiekerk te  Baarlo.