Begraafplaats

Op het kerkhof van Baarlo, aan “Sterrenbosch” zijn vanaf 1950 parochianen begraven. Behalve begraven zijn er ook andere mogelijkheden: na crematie kan de urn met de as van de overledene worden bijgezet in een columbarium of in een urnenkelder. Ook is er een strooiveldje waarop de as uitgestrooid kan worden. Op het kerkhof bevinden zich twee monumenten: het oorlogsmonument met de namen van de oorlogsslachtoffers en een monument ter nagedachtenis van doodgeboren ongedoopte kinderen. Het plaatselijk kerkhof wordt beheerd door de Stichting Begraafplaats Baarlo. Bij overlijden wordt de begrafenis meestal door een begrafenisondernemer geregeld.

Voor meer informatie of tarieven kunt u contact opnemen met:

Stichting Begraafplaats Baarlo

Gerard Hanssen, Kwistbeeklaan 2, 5991 XJ Baarlo. Tel. 477.1494 E-Mail begraafplaatsbaarlo@gmail.com